Ahad, 17 Mac 2013

AKAR TRADISIONAL










MASALAH LEMAH TENAGA BATIN
Akar kayu adalah ciptaan allah yang paling hebat. Manfaatkannya untuk kebaikan dan kearah yang lebih sihat.

LEMAH TENAGA BATIN

Masalah lemah tenaga batin sering berlaku kapada mereka yang telah berkahwin dan mengalami masalah kesihatan serta usia yang semakin meningkat. Ada yang mengalami masalah lemah tenaga batin kerana masalah penyakit sepetri kencing manis, jantung dan sebagainya. Apabila usia semakin meningkat ramai yang mengalami masalah ini dan mnenyebabkan pasangan tidak berpuas hati. Antara faktor lain adalah faktor pekerjaan, kepenatan, tekanan hidup, tekanan kerja dan sebagainya. Apabila pasanagan tidak berpuas hati ada diantara mereka akan bersuara akan ketidakpuasan hati. Oleh itu masalah ini perlu diatasi untuk mengelakkan keretakkan rumah tangga dan keharmonian rumah tangga terganggu.

SAYA DISINI INGIN MENAWARKAN RAWATAN ALTERNATIF DENGAN MENGGUNAKAN RAMUAN TRADISIONAL.

Rawatan Tradisional
Rawatan tradisional ini menggunakan kaedah rebusan yang diamalkan oleh orang tua dahulu dan terbukti berkesan. 
Namun masyarakat sekarang kurang mengamalkannya.
Bagi yang mengalami masalah lemah tenaga batin lelaki atau wanita cara rebusan akar kayu adalah cara yang berkesan dan efektif. Bagi mereka yang mengalami masalah
  • Tewas awal.
  • Gagal puaskan pasangan.
  • Sering kecewa dengan prestasi.
  • Sering sakit urat.
 Amalkan minum air rebusan ini. Insyaallah berkesan dengan izin Allah.. Terdapat 6 jenis akar kayu yang digunakan. Tongkat Ali Hitam dan Putih, Akar Pella, Akar Tulang Belut, Akar Kerbau Jantan dan Aji Samad. Kesemua jenis akar ini adalah untuk kesihatan lelaki zahir dan batin.
    Bagi Perempuan untuk atasi masalah lemah tenaga batin, keputehan, perapat kita menggunakan 3 jenis akar. Kacip Fatimah, Serapat, Bunga Palma.
  Cara-cara untuk merebusnya. Keenam-enam akar kayu akan dicampurkan mengikut sukatan. Semua bahan akan disediakan siap-siap. Anda cuma perlu ambil dan rebus. Guna air dalam 3 gelas sahaja untuk sekali rebus. Rebus sehingga mendidih sekejap sahaja. Jangan lama sangat nanti akan hilang khasiat. Ambil dan tapis air. Simpan akar tersebut untuk di rebus 3 4 kali lagi. Amalkan setiap hari. Insyaallah anda akan lebih bertenaga dan kuat.
  • Anda akan lebih lama diranjang.
  •  Lebih tahan lama.
  • Lebih puas hati.
  • BERUSAHALAH
  • BERIKTIARLAH
  • JANGAN MUDAH PUTUS ASA.
  • SETIAP PENYAKIT ADA UBATNYA.
DENGAN IZIN ALLAH
Dapatkan dengan harga RM40.
BERMINAT WHATSUP 011-17853466
Selain itu untuk akar kayu bagi buasir, darah tinggi juga ada.
untuk kending manis juga ada.

Minyak Lintah Gunung
Saya juga ada menjual minyak lintah gunung asli. ia digunakan untuk mengurut anu secara pelahan-lahan. Insyaallah anu anda akan lebih keras dan tahan lama. Gunalah sendiri dan rasailah kehebatannya nanti. ia juga boleh membesarkan dan memanjangkan anu serta membetulkan anu yang bengkok.



Menjadikan zakar anda:-

KUAT ,TEGANG, TAHAN LAMA , BESAR DAN PANJANG

 Sesuai untuk:
  • ·         Zakar tunduk ke bawah (patah tandan)
  • ·         Zakar bengkok
  • ·         Memperbetulkan urat-urat zakar yang tersumbat
  • ·         Melambatkan keluar mani
     cara menggunakannya
  •        Congcangkan botol
  •  Sapu minyak lintah disebelah atas, bawah, kiri dan kanan
  • Urut sambil CENGKAM DAN KEMUTKAN ZAKAR
  •  Lakukan secara teratur dari pangkal ke hujung

Ia juga boleh merawat berbagai penyakit lain seperti gout, buasir, kurap, dan sebagainya.

Untuk buasir sapukan ditempat gatal, dibuasir.sapu tiap-tiap hari.insyaalah buasir akan mengecut dan kita akan sembuh
1 botol 20ml...harga RM50.
2 BOTOL RM90


DILARANG URUT PADA DADA LELAKI

AKAR TRADISIONAL + MINYAK LINTAH GUNUNG = RM80
CUBALAH JANGAN MALU DAN SEGAN.. INSAYAALLAH BERKESAN


PENAWAR NTUK SEMUA PENYAKIT


BIJI BELIMBING ASLI/BELIMBING ASLI/BELIMBING TANAH

Khasiat :-
·         Kencing Manis
·         Darah Tinggi
·         Batu Karang
·         Buasir
·         Melawaskan Pembuangan Air Kecil/Besar
·         Senggugut
·         Keputihan
·         Migrain
·         Melancarkan Perjalanan Darah
·         Uluran
·         Resdung     
·         Sakit urat
·         Mengurangkan sembelit
                                      

CARANYA MUDAH SAHAJA. CUMA REMDAMKAN BEBERAPA BIJI SELAMA BEBERAPA MINIT SEHINGGA AIR BERUBAH WARNA DAN MINUM..AMALKAN TIAP-TIAP HARI. HARGA RM30/RM50



BIJI BELIMBING ASLI/BELIMBING ASLI/BELIMBING TANAH

                       












UNTUK BUASIR
Akar pokok 'ubi pangge' digunakan untuk merawat penyakit buasir. air rebusannya dapat mengatasi sembelit   . ia dapat merawat sembelit, buasir berdarah. berminat boleh dapatkan dengan harga rm50.
untuk  1 2 bulan..

KENCING MANIS
AKAR tebu gajah sesuai untuk digunakan bagi merawat penyakit kencing manis.. amalkan air rebusannya setiap hari
harganya rm50..

UBAT TRADISIONAL AKAR KAYU ASLI

Selain itu juga saya ada menyediakan ubat tradisional berasakan akar kayu yang asli seperti tongkat ali, haji samad dan kerbau jantan. Ada yang telah dimesin dan dimasukkan dalam kapsul dan ada yang untuk direbus.ia sesuai untuk merawat  masalah lemah tenaga batin tak kira yang teruk atau yang biasa. Jika anda berminat untuk mendapatkan tongkat ali hitam yang asli untuk direbus boleh juga dapatkan dengan saya. Selain itu ubi jaga, haji samad, kebau jantan juga ada. Saya juga menjual campuran akar kayu seperti tongkat ali, haji samad, dan kerbau jantan untuk direbus dan diamalkan untuk minum.

Harga tongkat ali hitam, haji samad dan kerbau jantan yang telah dimesin RM40
Harga campuran akar kayu tongkat ali hitam, haji samad dan kerbau jantan untuk direbus  RM40. REBUS DAN AMALKAN MINUM SETIAP HARI.INSYAALLAH KEKUATAN TENAGA BATIN ANDA AKAN BERTAMBAH
Bagi yang berminat untuk dapatkan tongkat ali hitam sahaja RM30
Ubi jaga RM30
HAJI SAMAD SAHAJA RM30
KERBAU JANTAN SAHAJA RM40

UNTUK WANITA


Untuk wanita yang mengalami masalah wanita, untuk perapat  dan keputihan, saya juga ada menyediakan ubat untuk masalah ini. Ia berasakan akar kayu yang asli yang dimesin seperti serapat, manjakadi, kacip fatimah. Ia sesuai untuk wanita yang mengalami masalah ini disamping untuk perapat.
Untuk masalah keputihan perapat RM40
Tetapi ia tidak boleh ditelan semasa datang bulan




MASALAH GANGGUAN SEMASA TIDUR
Ada antara kita yang mengalami masalah gangguan ketika tidur iaitu mengalami masalah mendapat/diganggu oleh mimpi yang ngeri dan amat menakutkan. Ini berpunca dari gangguan jin dan syaitan. Ia berlaku setiap malam, ada yang terkena dua malam sekali malahan kadang kala tidur di siang hari juga terganggu oleh mimpi buruk. Tanda terkena gangguan jin atau syaitan adalah mengalami mimpi yang amat menakutkan dan sering tersedar di tengah malam di waktu/jam yang hampir sama setiap kali tersedar dan berulang-ulang hampir setiap malam. Apabila tersedar kita akan terkejut dan merasa amat takut. Ada juga yang sering diganggu oleh igauan yang menakutkan. 
Perkara ini mesti diselesaikan dengan segera. Ia boleh mengganggu mental kita dan emosi kita. Ia juga boleh menjejaskan tumpuan kita kerana kekurangan masa untuk berehat DAN TIDUR DIWAKTU MALAM.
Antara mimpi yang datang menganggu adalah :
·         Mimpi benda yang amat menakutkan
·         Mimpi binatang buas
·         Mimpi ular dan binatang berbisa
·         Mimpi  jatuh dari tempat yang tinggi
·         Dan berbagai-bagai jenis mimpi yang amat mengelirukan dan mengerunkan serta amat menakutkan

Ada antara kita yang mendapatkan khidmat bomoh/pawang untuk mengatasi masalah ini. Dan mengeluarkan belanja yang agak tinggi. Ada yang berjaya mengatasinya dan ada yang telah sembuh tetapi masalah ini berulang pula. Ada yang cuba menyelesaikannya sendiri dengan membaca al-quran dan berzikir sebelum tidur tetapi masalah ini masih menyelubunginya. Anda tetap diganggu oleh mimpi yang mengerikah itu.

Sebenarnya anda boleh mengatasi masalah ini dengan beberapa cara yang amat berkesan dan mudah. Anda perlu yakin dan sentiasa bertawakal kepada allah. Dapatkan cara untuk mengatasinya dengan MEMAGAR DIRI KETIKA TIDUR BAGI MENGELAKKAN GANGGUAN JIN DAN SYAITAN KETIKA TIDUR.
Anda boleh memagar diri anda sebelum tidur. Ia sesuai untuk diamalkan ketika tidur ditempat asing, rumah lama, R&R, surau, masjid dan sebagainya. Ia juga dapat membantu anda mengatasi masalah gangguan ketika tidur.

Jika anda berminat UNTUK MEMPELAJARI CARA PAGAR DIRI INI anda boleh sumbangkan wang SEIKHLAS HATI ANDA 


IKHTIAR BARANG YANG DICURI
Bagi barang anda yang dicuri..contohnya motosikal, kereta, barang kemas, rumah dipecah masuk. anda boleh berikhtiar untuk mendapatkannya balik. tetapi harus dipastikan barang yang hilang itu hendaklah bersih dari sebarang wang yang kotor. ia dibeli dengan wang yang halal.
saya akan menulis sepotong ayat al-quran disehelai kain hitan. anda perlu gangtungkn kain itu ditempat barang dicuri atau dibelakang peti ais. insyaallah pencuri akan kepanasan dan mengalami masalah. insyallah anda akan dapat balik barang anda. tetapi jika barang sudah dijual atau dah direlaikan mungkin susah nak dapatkan balik barang tu.

PERKONGSIAN ILMU

BUASIR
Untuk buasir. jika buasir anda terkeluar anda boleh tolak masuk dengan surah alfatihah. baca alfatihah sampai habis dan tolak buasir masuk kedalam dubur. insyaallah anda boleh sembuh
























Ini tebu gajah..untuk kencing manis




Ini ubi pange...untuk masalah buasir







ANDA DIMINTA UNTUK TIDAK TERPENGARUH KEPADA UNTUK MENDAPATKAN KESAN YANG CEPAT.INI ADALAH RAWATAN TRADISIONAL. KESANYA MUNGKIN LAMBAT DAN BERBEZA KEPADA INDIVIDU





jika en berminat untuk dapatkannya....sila wassup@wechat@wassup sy di 011-17853466
atau layari fb saya
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007257917918
Padam

8 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. jika en berminat untuk dapatkannya....sila wassup@wechat@wassup sy di 011-17853466
      atau layari fb saya
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100007257917918

      Padam
  3. salam tuan nam saya fauzi, tempat tuan dimana ini no hp saya 0193426228 terima ksih tuan , saya berminat nak beli barangan tuan dan mendapatkan khidmat nasihat

    BalasPadam